Prototipi

Second Chance

Družabna igra za pomoč pri kulturnem menedžmentu

23.12.2013

avtorji: Lavoslava Benčič (vizualna identiteta), Mateusz Pankiewicz (3D modeliranje), Nina Zimmermann (ovojnina), Peter Mišic (zasnova in gemifikacija)
mentorstvo: Richard Dank (tehnologija), Peter Purg (koncept in koordinacija delavnice)
tehnična podpora: Alen Bubanja, Paul Frick (Tehniška Univerza Gradec), Anton Kovač (RPS)
tehnologija: 3D tisk, laserski izrez, CNC rezkanje
material: PLA plastika in aluminij, karton
mere: ovojnina: 130 x 71 x 61 mm, prostorski obseg kock: 27 x 25 x 22 mm in 30 x 35 x 25 mm

Družabna igra Second Chance pomaga uporabnikom razporejati prostor, čas, denar ter ostala sredstva, ko utečene metode sodelovanja in diskusije odpovejo. Zamisel je vzklila leta 2012 na mednarodni delavnici LOGOS, MultipleManifestacije Roga, kateri je sledila izdelava prototipa skozi proces GRAB.ROG.LAND, MonoMaterializacija Roga. Igra se odvije (in razporejanje odloči) z enim samim metom dveh kock, ene 4- in ene 8-strane. Proizvedeno v sodelovanju študentov in mentorjev Visoke šole za umetnost UNG, Tehniške univerze Gradec ter Akademije uporabnih umetnosti z Reke s podporo Evropske komisije. Posebna zahvala Lei Markežić.

Foto: Branko Čeak in Jože Maček

Foto: Branko Čeak in Jože Maček

Foto: Branko Čeak in Jože Maček

Foto: Branko Čeak in Jože Maček